.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث ۲ کمپ ورزشی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری ورزشی
استاندار مازندران گفت: ایجاد دو کمپ مدرن ورزشی می تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی تبدیل کند.

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور عصر دوشنبه در حاشیه دیدار با علی دایی اسطوره فوتبال ایران در استانداری افزود: علی دایی را می‌توان در زمره معدود اسطوره‌های ورزشی قلمداد کرد که با وسواس و دقت نظر خاصی از شهرتش استفاده می‌کند و هیچ گاه شهرتش را با سوداگری نیامیخته است.

وی افزود: او که سال‌ها در سطح اول فوتبال آسیا و جهان درخشید و به یکی از اسطوره‌های ملی ارزشمند کشور تبدیل شده است امروز به دور از هیاهو دست در کار خیر دارد و هم با استفاده از ظرفیت‌های شخصی و ارتباطات سازنده‌اش، در امور اجتماعی و اقتصادی فعال است.

وی اظهار داشت: در این نشست دوستانه از همه جا گفتگو کردیم، به ویژه از تیم با افتخار و قهرمان نساجی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و از فرصت‌های منحصر به فرد و خدادادی مازندران، بستری که برای توریسم ورزشی و ایجاد درآمد برای مردم مازندران صحبت شد.

استاندار مازندران افزود: احداث دوکمپ ورزشی مدرن می‌تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار تبدیل کند.

حسینی پور گفت: حضور ارزشمند اسطوره فوتبال ایران و جهان در استان مازندران را به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ورزش بین‌المللی است./مهر

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.